BLOG

Znásobte své podnikání, díky správnému email marketingu, který nespamuje, ale prodává.

Jak zaručeně pokazit email

Audio verze Podcast na iTunes V roce 2010 jsem o e-mail marketingu nevěděl vůbec nic. A 2010 byl pro mě ten rok, kdy se mi otevřel úplně nový svět toho, co je možné na internetu díky e-mailu a e-mail marketingu dělat, co je možné dosáhnout, jak je možné akcelerovat a rozrůst váš vlastní byznys, pokud...

Marketing je mrtev, ať žije marketing

Audio verze Podcast na iTunes Dostáváme se do zajímavé etapy vývoje marketingové komunikace. Marketing je mrtev, ať žije marketing. Tak zní název tohoto článku a také fáze v evoluci marketingové komunikace, jak ji v současné době vnímám. Existují totiž dva velké světy. Ty dva velké světy proti sobě stojí, navzájem se inspirují, kopírují od sebe,...

Nebuďte chladní čumáci!

 Audio verze Podcast na iTunes Existuje oblast, která není vůbec kompatibilní s byznys obchodním světem. Přesto je to oblast, které musí každý, kdo chce prodávat, podnikatel, byznysmen, firma, věnovat obrovskou pozornost. Proč se jmenuje tento článek Nebuďte chladní čumáci? Protože právě tahle oblast má vliv na to, jak ve vašem byznysu prodáváte. Pokud tahle oblast...

infografika_tajemstvi_dokonaleho_emailu_banner

Infografika – tajemství dokonalého marketingového emailu

Jak už víte, základem úspěšného online podnikání je kvalitní email marketing. Pojďme se ale posunout dál. Chcete vytvářet zajímavé e-maily pro vaše klienty, ale nejste si jisti, jak má vypadat taková struktura úspěšného e-mailu? Přečtěte si dnešní infografiku, která Vám poradí, na co nezapomenout při tvorbě e-mailu a jak má vypadat jeho struktura.  Připravila jsem pro vás...

Svatá trojice email marketingu

Audio verze Podcast na iTunes Dneska to budou naprosté základy. Znáte, jak je to ve stavebnictví. Když dům nemá základy, zbortí se. A vy nechcete, aby se váš e-mail marketing zbortil. A tak se dneska podíváme na svatou trojici e-mail marketingu, a na to, co jsou tři klíčové prvky, ze kterých se sestává celá vaše...

proc_jim_email_marketing_nefunguje

Proč jim nefunguje? 7 nejčastějších chyb českých a slovenských firem, které „dělají e-mailing“

Říkají, že ho dělají, ale nefunguje jim. Jak je to možné? Možná ho prostě nedělají. 🙂 CO? Ne, nezbláznila jsem se. Hned vám vysvětlím, jak to myslím. Firmy se dají bez problémů rozdělit na tři skupiny. První skupinou jsou ty, které nedělají vůbec nic: nesbírají kontakty, nepracují se zákazníkem, nic neposílají. Jejich opakem jsou firmy, které...

Budování osobní značky zevnitř

Audio Podcast na iTunes Nechci dnes mluvit o radách týkajících se brandingu a značky, které najdete v marketingových knížkách, jako jsou, že musíte mít logo, firemní barvy, vizi, motto. Rád bych se dneska věnoval tomu, jak budovat značku, která bude na trhu vidět a bude dlouhodobě rozeznatelná mezi všemi ostatními, a vy takzvaně vystoupíte z...

banner_EmailvsSocialniSite

E-mail versus sociální sítě – do čeho se vyplatí investovat?

nejhorsi-a-nejlepsi-cas-na-emaily_banner

Infografika – Nejlepší a nejhorší čas na posílání vašich e-mailů

Máte připravenou marketingovou kampaň, ale nejste si jisti, kdy ji během dne ideálně odeslat? Určitě je dobré zamyslet se nad tím, jak asi tráví den váš ideální klient, což může být u každé cílové skupiny jinak. V následující infografice však naleznete obecná zjištění o chování zákazníka během jeho pracovního dne. Než si ale prohlédnete infografiku, přečtěte...

10x Myšlení

Audio verze Podcast na iTunes  10x, tahle myšlenka, tenhle koncept není z mojí hlavy. Nakonec co je vlastně z naší hlavy? Všechno už bylo někdy dříve vymyšleno. Každopádně tohle jsem poprvé slyšel od Dana Sullivana, což je anglický kouč, a ten prezentoval tuhle myšlenku nebo techniku pokládání otázek 10x. V čem spočívá, jak vám může...

Pomáhej, pak prodávej!

Audio verze Podcast na iTunes V e-mail marketingu mám heslo, které je se mnou posledních pět let. Je to heslo: Pomáhej, pak prodávej. Rád bych vám vysvětlil, jak se týká e-mail komunikace a jaký má vliv na to, jak e-mailem dneska prodáváte. Podívejte se na svoji e-mailovou schránku. Jaké zprávy, newslettery a obchodní informace tam...

10DOVEDNOSTI

10 nových dovedností strategických podnikatelů

Mark Twain řekl: „Jsou dva nejdůležitější dny v našem životě. Den, kdy jsme se narodili a den, kdy jsme zjistili proč.“ A tak pokládám otázku: „Jste hledačem příležitostí nebo vědomým a strategickým podnikatelem? Běháte jen kolem nebo jasně vidíte, kam jdete a skutečně tam jdete?“ Před 2 lety jsem sestavil PDF 10 dovedností strategických podnikatelů....

david-kirs-e1432651880453

David Kirš a 5 oblastí, ve kterých dříve havaroval

Pokud se člověk vydá na podnikatelskou cestu, znamená to také zažít havárky a bouračky. Zažít si ty menší a poučit se z nich je fajn. Být v těch, které znamenají smrt, bankrot, už tak fajn není. Podívejme se na pět oblastí, kde k bouračkám dochází často. Pokud navíc bouráte v těchto několika oblastech najednou, pak...

30_jednoduchych_zpusobu_diky_kterym_vzroste_vase_emailova_databaze

30 jednoduchých způsobů, díky kterým vzroste vaše emailová databáze o 200%

Mám špatnou zprávu: počet emailů ve vaší databázi klesá přibližně o 22,5% ročně. E-mailové adresy vašich kontaktů se mění při přechodu z jednoho zaměstnání do druhého, kontakty se z vaší databáze odhlašují nebo začnou používat novou emailovou adresu. Vaší prací podnikatele je starat se o to, aby neustále narůstaly nové kontakty do vaší emailové databáze a...

Infografika-E-mail_marketing_a_randeni-banner

Infografika – E-mail marketing a randění? 5+1 důvod proč jsou české firmy single

email_marketing_6_druhu_emailu_jak_vybudovat_duveru_zakaznika

6 druhů e-mailů, jak vybudovat důvěru zákazníka

Při rozesílání e-mailů stávajícím nebo potenciálním zákazníkům byste měli pamatovat na to, že každá část sdělení nemusí fungovat jako návnada k nákupu produktů nebo služeb. Kvalitní obchodní vztahy je třeba již od prvního e-mailu budovat na důvěře. Takže jak vlastně onu důvěru vybudujete? Tím, že si budete vážit času svých zákazníků, budete jim poskytovat profesionální rady...

20_vtipnych_emailovych_predmetu

20 vtipných e-mailových předmětů + další tipy, jak zaujmout

Jaká je ověřená metoda zaujetí odběratelů, díky které budou vaše e-maily častěji otevírány? ROZESMĚJTE JE! Vtipné e-mailové předměty slouží jako skvělá motivace pro přečtení si celého sdělení. Jak ale vtipné předměty e-mailů vlastně psát? Asi se vám pro generování vtipů nepodaří najmout Michala Suchánka nebo Jana Krause, takže se budete muset spolehnout sami na sebe. Ale...

mira_otevreni

Víte, kolik procent emailů otevírají u vaší konkurence?

Je přirozené, že se všichni chceme s někým srovnávat. Díky tomu totiž můžeme získat informace o tom, jak dobře si vedeme a jestli máme něco zlepšit. V případě marketingu jsou některá srovnání jednodušší než jiná. Pokud budete chtít zjistit, kolik fanoušků na Facebooku mají vaši konkurenti, prostě navštívíte jejich profily a zjistíte si to. Pokud chcete získat...

people and internet concept - closeup of womans cupped hands showing e-mail cutout sign

50 rychlých tipů, které zatraktivní předměty vašich e-mailů

Stále se setkáváme s dotazy typu: Které dny jsou nejlepší pro rozesílání e-mailů? Jaká jsou tajemství e-mailového marketingu Jaké jsou ty nejlepší předměty, které uvádět v e-mailech? V tomto článku se zaměříme právě na poslední otázku. Nabídneme vám osvědčené předměty e-mailů, díky kterým příjemci neodolají a váš e-mail rozkliknou! Budeme vycházet z toho, že vás příjemci určitým způsobem znají. Pokud...

banner_infographic_spring2015

Infografika – 7 svěžích tipů, jak přivítat jaro pomocí email marketingu

Jaro je skvělý čas pro nové začátky. Proto jsme připravili 7 tipů, které vám pomohou znovu nastartovat růst vašeho podnikání pomocí efektivních kampaní email marketingu. Je velice důležité, abyste se po dlouhých zimních měsících zamysleli nad vaší strategií a stanovili si nové optimistické cíle. Začněte tím, že provedete jarní úklid – projděte si váš seznam,...