Taky myslíte, že víte a umíte něco skvělého? Že máte a prodáváte něco skvělého? Ale lidi o tom neví?

Nejste sami. Je nás spousta. Dobře to znám, taky jsem byl Hledač. Hledač zákazníků, hledač lidí, hledač příležitostí.

Jenže víte co, pro teď úplně zapomeňte na lidi, kterým chcete něco prodat. Dostaneme se k nim později. Teď je potřeba udělat jeden velký šift, posun. Pravděpodobně mě neznáte, ale předtím než jsem z nuly vybudoval firmu s obratem 27 miliónu a začal s internetovým marketingem jsem prosel presne stejným posunem.

Tenhle posun v myšlení pak změnil celou moji kariéru. Naučil mě ho Eben Pegan, americký spisovatel a dnes nejstrategičtější podnikatel jakého znám.

Představte si, že chcete vydělat milión korun. Tradiční myšlení nám položí otázku, hmm, jak jen získat od lidí milión, jak si od nich ty peníze vzít? Znáte dětský nápad, jak vydělat milión? Když vám dá milion lidí korunu, máte milión! Takhle přirozeně myslíme. My lidé chceme dostávat.

Co když toto myšlení otočíte? Co kdybyste místo braní, jednou dali? Co kdybyste našli milión lidí, kterým dáte něco v hodnotě 100 Kč a počkáte, co dostanete? Přijde vám to přirozené? Ne docela, vaše podvědomí tak nefunguje.

V Africe lovci opic zjistili, že když udělají do stromu díru a do ní dají ořech, přijde k ní opice a do díry strčí ruku. Chytne ořech, ale dlaň s ořechem už nevytáhne. ha. V tu chvíli přijde lovec a opici zabije. Tak moc chce opice ořech, tak moc je naprogramovaná na chtění, že raději umře, než by pustila ořech. Jak probíhala evoluce? :)) Jsme jako lidé tak naprogramováni na chtění, že si ani nevšimneme, že tím umíráme, že náš byznys skomírá!

Jsme nastaveni na chtění, chceme dostávat. Ale ultimátní úspěch v byznyse je postaven na opačném principu. Na dávání! A za chvíli vám ukážu, jak tento princip posunul internet do příležitosti dříve nevídané pro běžné firmy.

Otočením principu se stáváte opakem hledače. Už pak nehledáte koruny, klienty, příležitosti. Stáváte se člověkem, který mění pravidla hry. Který dává, místo bere. Stáváte se autoritou, člověkem, který neprosí. Stáváte se člověkem, který je o krok napřed, protože strategicky myslí. Stáváte se strategickým podnikatelem. A tento posun v myšlení měnil i celou moji kariéru. A změní i vaši, pokud mi dáte ještě chvíli pozornost. Vraťme se k lidem, kterým chcete prodat.

Co když existuje jednoduchý způsob, jak pouhým dáváním změníte myšlení lidí? Ti, kteří si vás dosud ani nevšimli, o vaše inzeráty a web ani nezavadili, ti vás nejen začnou poslouchat, ale začnou od vás věci vyžadovat, začnou od vás kupovat a dávat vám peníze. Zní to šíleně? Je to šílené, je to úžasně šílené, proto to sám dělám, protože to úžasně funguje a bude i vám.

Naučím vás teď techniku, postup, který můžete použít na vašem webu a okamžitě z něho profitovat. Musíte mi ale slíbit, že od teď, pokaždé když se ráno probudíte si řeknete: \"Dnes dávám. Dnes dám 100 a možná dostanu 10.\" Tohle bude vaše nová filosofie. Nebojte, neproděláte na tom kabát, nemluvím teď jen o penězích, i když i na ně dojde. Ukážu vám později celou online strategii, která mi teď vydělává 2.6 mil korun měsíčně.

Předtím než vám popíšu konkrétní techniku pro web, naučím vás ještě jeden trik. Jak se dostat do hlav lidí. Žádný strach, v dobrém, do myšlení o tom, co lidé skutečně chtějí, protože jakmile to zjistíte, začnou na vás stát fronty. Stanete se pro ně magnetem, kterému nelze odolat. Budete pro ně mít něco, co potřebují a hlavně chtějí.

Hurá na to. A protože v byznyse rád tvořím ne zákazníky, ale obchodní přátele, spolu-práci a partnerství, než se s vámi podělím dále o tuto magickou techniku a trik, rád bych věděl něco o vás. Vyplňte mi tento formulář, ať se lépe poznáme a můžeme spolu komunikovat dál. Pokud vás idea dávání zaujala, to co pro vás ještě mám si skutečně zamilujete. Hodně štěstí. 

- David Kirš
david.kirs@gmail.com

PS: nezapomeňte, dejte 100 a čekejte 10.

PPS: mimochodem, vizí naši Firmy 2.0 je pomoci do roku 2020 vydělat 100 tisícům firmám a podnikatelům 100 miliard korun. Hmm. Smělý plán?! Věřím, že budete mezi nimi.