Email započal v roce 1965 online (r)evoluci.

A (r)evoluce pokračuje.

Proč je v roce 2015 čas přemýšlet o emailu a
online marketingu v podnikání jinak?
Co je nový trend, který je vidět na obzoru?

Když jsem v roce 2009 poprvé začal mluvit o (r)evoluci v email marketingu, mnoho lidí tomu nerozumělo. Někteří se smáli. Email? Ten už nefunguje. Dnes už se tito lidé nesmějí. Krok za krokem jsem zasvětil propagaci té malé věci, kterou každý denně používáme a která má tak ohromný vliv na náš úspěch na internetu. Email. Dnes už o přínosu email marketingu pochybuje málokdo. (Byť málokdo ho skutečně dobře dělá.)

V roce 2012 jsem přišel s novým termínem, info marketing (obsahový marketing). A na osobním příkladu jsem ukázal, že budoucnost na internetu je ve sdílení hodnotného obsahu a také že mega příležitost je dnes prodej know-how na internetu a (r)evoluce ve vzdělávání. Vy jste miliónové impérium. To byla věta, která zvedla vlnu info podnikání a také vlnu obsahového marketingu. Info marketingu.

Obsah je král. Kdo dodnes nezapojil do internetového marketingu info marketing (obsahový marketing), má těžké období při získávání tolik potřebné návštěvnosti na web a důvěry klientů. Google, Facebook a další velcí hráči si do budoucna webů bez kvalitního obsahu ani nevšimnou. Stejně jako lidé.

A dnes, v roce 2015, po dalších třech letech, mám pro vás novou zprávu. Rád bych ukázal na oblast, která v dalších letech bude hrát pro podnikání a online marketing klíčovou roli. Oblast, která spojuje právě email a info marketing a posouvá je na vyšší úroveň. Apple spustil revoluci pro segment osobních počítačů. To, co se chystá, spustí revoluci pro segment marketingu malých a středních firem.

Chápu, že v roce 2009 mnoho lidí Davida Kirše neposlouchalo, nikdo ho neznal, ale ti, kteří mě tehdy vyslyšeli a aplikovali postupy, jsou dnes tzv. za vodou, resp. jedou na vlně, jsou mezi špičkami svého oboru a jejich autorita a kredibilita roste, ať prodávají vesměs cokoliv.

Žádný z trendů, na které jsem v minulosti ukázal, email marketing a info marketing, nebyly z těch chvilkových věcí, které vyletí nahoru, aby po chvíli spadly a umřely. Byly zde od počátku internetu a budou zde dále, a budou sloužit těm, kteří jim dají skutečnou pozornost.

A proto teď prosím dejte pozornost následující větě a prohlášení. Online (r)evoluce pokračuje. Blíží se další pojem, který zvedne v dalších letech vlnu a to, co bylo dříve dostupné jen velkým hráčům, budou držet v ruce menší firmy a malí podnikatelé. Pokud této nové věci dáte svou pozornost, jako podnikatelé nebo zástupci firem, budete opět na špici.

Marketing je mrtev, ať žije marketing. 

Marketing je komunikace. A kdo si neosvojí nové techniky lidské, cílené, důsledné a pečlivé komunikace, podnikatelskou hru přestane hrát. Jsem naprosto přesvědčen o tom, že tento nový trend je novou zlatou žílou pro každou firmu a podnikatele. Pokud ho pochopíte a plně zapojíte.

Co je tím novým trendem?

Poslední dva roky jsem ho studoval. Položil jsem si otázku, jak ho zapojit nejen do naší firmy, ale do podnikání každého z vás. Jeho hlavní podstata totiž vychází právě z email a info marketingu a tyto dva mocné nástroje magicky spojuje skrz posun v technologiích.

Červen 2015 tak zasvětím tomu, abych vás tento nový pojem a trend naučil. 

Naší vizí je napojit do roku 2020 na tento způsob přemýšlení, online prodeje a komunikace 10.000 firem. Víme, že si tím zjednoduší život a byznys je bude více bavit. Než vám ho ale můžu plně představit, potřebujete pochopit právě to, co tomuto trendu předchází. Potřebujete se učit o info a email marketingu.

Proto jsem vydal pro všechny svou knihu Miliónový email a vy si ji můžete nechat poslat domů. A natočil tři nová videa. Video vám ukáže strategii, kterou používá mých 15 prodejních webů, strategii postavenou na dávání, které říkám 10xDEJ, 1xBER. Potřebujete se na internetu odlišit. Přemýšlet a dělat věci jinak. Potřebujete přestat jen brát, potřebujete začít dávat.

A 17. června nás další krok. Nový trend. XXXX marketing. (Co se skrývá za písmeny XXXX se dozvíte už 17. června.)

Musím se vám teď k něčemu přiznat. Podnikám v oblasti nových technologií, internetu a nových způsobů marketingu, a to často nejsou jednoduché věci. A tak největší výzvou Davida Kirše a Firmy 2.0 je složité věci zjednodušit, abyste je mohli používat i vy. A to se mi někdy daří a taky někdy ne.

Uvědomil jsem si, že výzvou už pro mě není doručit k vám know-how a informace. Mnoho věcí už znáte. Výzvou je pokročit k dělání. Vědět ještě neznamená dělat. A pokud jen víte, ale neděláte, pak bohužel nemáte výsledky. A tak mou výzvou pro celý rok 2015/2016 je zaměřit se na dělání a skutečné zapojení principů email, info a XXXX marketingu do podnikání tak, abyste měli výsledky.

Bavíme se zde o obchodním myšlení, které z vaší firmy za pár let vytvoří umělecké dílo.

A tak následující měsíc zasvětím tomu, abych vám připomněl genialitu a přínos emailu pro podnikání, zázrak a magii sdílení informací online a ukážu vám novou vizi online komunikace

Kéž bych mohl každému z vás osobně ukázat, jakou moc mají nástroje a systém, o kterých zde mluvím. Nečekejte prosím, než na vás přijde řada z nutnosti. Nasedněte na vlnu, která se teď opět zvedá, buďte součástí komunity podnikatelů, která nejen podniká. Která podnikáním tvoří umělecká díla. Taková, která mají smysl i užitek, a na která můžou být pyšní.

Jste umělcem a já udělám maximum, abych vám dal v dalších dnech do ruky ty správné nástroje a postupy, abyste mohli dál tvořit.

Zjednodušte si život (nejen) díky internetu.

– David Kirš