Nyní si knihu můžete pořídit za 149 Kč.
NEJPRODÁVANĚJŠÍ KNIHA O EMAIL MARKETINGU U NÁS
Mějte díky novému způsobu email marketingu
jednodušší život a zisky 24h denně.
Cena knihy Miliónový email je 149 Kč i s poštovným v ČR (7,9 € pro Slovensko).
Uvnitř knihy Miliónový email objevíte a naučíte se:
- 1Kterých 8 kroků vede ke strategickému využití emailu v podnikání
- 2Jak vytvořit poutavý obsah emailu a co tvoří účinný email
- 3Jak budovat databázi tisíce emailů rychle a poctivě
- 4Jak se vyhnout spamu a obtěžování emailem
- 5Jak automatizovat prodej s pomocí emailu
- 6Co je to cesta zákazníka a komunikační mapy
Kdo je autor knihy David Kirš?
David Kirš je podnikatel a zakladatel Firmy 2.0, tvůrce online programu EmailAcademy. Žije v Brně. Nejspíš nejlépe placený internetový marketér u nás, který drží několik online prodejních rekordů. Zvedl v Čechách a na Slovensku vlnu info-podnikání, je vášnivým propagátorem poctivého email marketingu, info-marketingu a také osobního rozvoje. Dnes učí novou generaci podnikatelů, jak si (nejen) díky internetu zjednodušit život.
Kniha je o email marketingu
Email marketing není spam. Je to jednoduchý způsob, jak posunout své podnikání dále.
Vaším cílem přece není pracovat 12 hodin denně. Proto je třeba automatizovat činnosti, využít internet a všechny dostupné moderní nástroje a zjednodušit si život. Se zákazníky je třeba komunikovat cíleně, rychle a profesionálně prostřednictvím správně připravených kampaní, které budete snadno vyhodnocovat. Přidejte k tomu postupy, které vás naučím v tomto manuálu a zaručuji vám, že své podnikání brzy nepoznáte.
Zapojte do svého podnikání komunikaci se zákazníky, pečujte o ně a bude se vám dařit.
Nečekejte a začněte měnit věci k lepšímu hned teď. Tato kniha je nejpodrobnějším manuálem ze světa problematiky email marketingu, který je v češtině k dispozici. Provede vás základními postupy email marketingu a ukáže vám možnosti, které email nabízí.
Jak fungují tyto principy ostatním:
Davidova knížka "Milionový email" obsahuje inspirativní nápady jak si usnadnit podnikání a zároveň ukazuje principy, které by měl znát, pochopit a aplikovat každý majitel nebo marketér menší a střední firmy. Rady a tipy zmíněné v této knize mají díky nízké vstupní investici velmi zajímavé ROI.
Email marketing mi zachránil podnikání a zajistil rychlý růst mojí firmy. Zofi fasády s.r.o. tak mají díky email marketingu dostatek nadšených zákazníků. Hlavní výhodou je, že díky pravidelné email komunikaci s klienty máme takové zákazníky, jaké jsme si vždy přáli.
Email marketing je pro mé podnikání totéž, jako pro auto motor. Bez email marketingu bych měla jen nablýskanou karoserii luxusního auta, která by mi byla k ničemu. Díky správně dělanému email marketingu a dlouhodobému zaměřování pozornosti právě tímto směrem, jezdí moje podnikání už několik let ve Ferrari a díky mé databázi si můžu užívat svého podnikání z pláže.
„Email marketing je skutečná cesta k našim zákazníkům. Osobně se domnívám, že je jednou z nejzajímavějších možností, jak komunikovat se zákazníkem a budovat s ním vztah netradiční cestou. Navíc Email marketing za mě dělá práci, kterou nemám ráda. Postará se o rutinní věci a já mám čas na tvoření.“
OBJEDNEJTE SI KNIHU DNES
Nyní tištěná kniha za 149 Kč k vám domů.
Možná vás napadla otázka: