Brno, duben 2017
S oblibou říkám, že mít databázi email kontaktů je jako vlastnit akcie.
Je to vlastně kapitálová investice.
A investice buď v čase roste nebo klesá.
Výnos vaší investice, tedy vaší databáze kontaktů, teď buď
A. klesá
B. stagnuje
C. roste
Každopádně ale držíte v ruce kapitál. A velký. (v některých případech obrovský)
Většina podnikatelů a firem, které tento kapitál (databázi) drží, ho až neskutečně podceňují.
Proto jsem teď spustil FB reklamu, na kterou jste klikli a hledám skupinu lidí, kteří by se mnou rádi
prošli strategii, jak aktivovat a znovu-zaujmout databázi kontaktů (klidně i hodně starou).
A pak dál s kontakty komunikovali a posílali newslettery, přitahovali pozornost a prodávali. (tak, aby to bavilo, vás i lidi).
Pokud chcete být součástí a zajímá vás více informací, napište mi email na david@emailacademy.cz s předmětem: “databáze\" a do textu jen \"Mám zájem\".
A já vám pošlu více informací.
Těším se.
- David Kirš
PS:
Od roku 2009 se specializuju na email marketing a poslal jsem na své databáze přes 1.500 marketingových emailů. Vlastně mě mých +100.000 emailů v databázi už pár let velmi dobře živí. A může i vás. Jen je třeba o naše investice dobře pečovat.