V této sekci najdete vzory e-mailů pro zaslání na Vaši databázi. Vzory e-mailů tvoříme průběžně vždy 1-2 dny před doporučeným termínem odeslání. Vždy Vás o tom budeme informovat e-mailem, ve kterém najdete text vzoru včetně Vašeho unikátního affiliate odkazu.

Veškeré texty upravujte dle libosti pro své použití. Je vhodné do nich dát kus sebe. Doporučujeme tedy kombinaci těchto textů s Vašim vlastním příběhem či návazností na Vaše produkty.

Na co dávat pozor?

  • Upravte si v mailech mužský a ženský rod (slova jsou pro zvýraznění vždy červeně, abyste si jich všimli a opravili)
  • Vkládejte do textu svůj unikátní affiliate odkaz
  • Posílejte jen souhlasný mailing – žádný spam!
  • Odkazy jsou ve vzorech vyznačeny modře podtrženě. Z těchto slov doporučujeme vytvořit textový odkaz. Pokud to neumíte, vkládejte URL odkaz za daný odstavec.

Aktuální vzory mailů jsou určeny pro propagaci EmailAcademy a prvního videa zdarma

Vzor mailu 1
„Taky si občas říkáte, proč si někdo může válet šunky, vydělává majlant, plní si sny a má spoustu času na život…“

Vzor mailu 2
„Dva sedláci uprostřed vyprahlé sezóny zoufale potřebují déšť, jinak přijdou o veškerou úrodu…“

Vzor mailu 3
„Emaily dnes vidíme všude… chodí nám ze všech stran. I tuto zprávu čtete přes email. Bohužel ale 99% podnikatelů…“

Vzor mailu 4
„Jak by se Vám líbilo, kdyby Vám někdo prozradil své tajemství, které ho za 18 měsíců dostalo z příjmů pár desítek tisíc na pár miliónů ročně?“

Vzor mailu 5
„Celý život žil v přístavu. Každé ráno šel do práce na místní tržiště a večer zase zpět domů. Den co den procházel kolem luxusních lodí u mola a pozoroval oceán. Snil o tom, že jednou také vypluje….“

Video 1: Vzor mailu 1

Návrh předmětu emailu:

  • Re-start vašeho podnikání
  • Pokud je podnikání dřina, je čas na re-start
  • Válet šunky nebo dřít jak otrok?
  • Podnikání že je dřina?

Vzor emailu:

Taky si občas říkáte, proč si někdo může válet šunky, vydělává majlant, plní si sny a má spoustu času na život…

…zatímco druzí nemají volnou chvíli, dřou jak otroci a často za peníze, které jim nestačí?

Existuje snad pro podnikatele, manažery a obchodníky nějaký recept, jak díky internetu najít finanční i časovou svobodu a zjednodušit si život?

Možná. Narazil(a) jsem na video-trénink na téma Hledač příležitostí vs. Strategický podnikatel.

Video má nabitých 40 minut, je plné skvělých informací a osobních příběhů a navíc zdarma.

Tento video-trénink mě inspiroval k zamyšlení se nad tím, jak řídím své vlastní podnikání a může být přínosné i pro vás.

7 tajemství úspěchu na internetu a dovedností strategického podnikatele se naučíte zde >>

– Podpis

Video 1: Vzor mailu 2

Návrh předmětu emailu:

  • Jste stratég, nebo hledač příležitostí?
  • 7 tajemství úspěchu na internetu
  • Hledač příležitostí vs. strategický podnikatel
  • Připravujete pole, nebo jen čekáte na déšť?

Vzor emailu:

Dva sedláci uprostřed vyprahlé sezóny zoufale potřebují déšť, jinak přijdou o veškerou úrodu.

Jeden své pole obdělává a kypří, zatímco druhý jen poplašeně pobíhá sem tam a čeká, až oblohu zaplaví první mraky.

Co myslíte, komu se urodí, až skutečně začne pršet?

Jak to máte vy? Připravujete své pole na déšť, nebo jen naháníte mraky a kde nic tu nic?

To je rozdíl mezi strategickým podnikatelem, který využívá internet a chronickým hledačem příležitostí.

Lovci příležitostí čekají na další “velkou věc”, zoufale nahání zákazníky, dřou se a jsou z toho unavení.

Oproti tomu strategičtí podnikatelé se naučili, jak přitahovat klienty a vydělávat peníze, přestože se zrovna věnují rodině, koníčkům nebo relaxují na dovolené.

Jak to dělají? Podnikatel David Kirš o tom natočil instruktážní video. Před rokem ho nikdo neznal a dnes mají jeho videa desítky tisíc shlédnutí.

Pokud vás zajímá, jak udělat re-start vašeho podnikání, abyste vydělávali na automat a získali tak čas na vše, co je pro vás důležité, určitě se na něj podívejte… je zdarma.

7 tajemství úspěchu na internetu se naučíte zde >>

– Podpis

Video 1: Vzor mailu 3

Návrh předmětu emailu:

  • Jste stratég, nebo nevíte, kde vám hlava stojí?
  • Do důchodu ve 35?
  • Zapomeňte na hledání pokladů. Potřebujete strategii
  • 10 let zkušeností českého milionáře v jednom videu?

Vzor emailu:

Emaily dnes vidíme všude… chodí nám ze všech stran. I tuto zprávu čtete přes email.

Bohužel ale 99% podnikatelů v Česku nemá ani potuchy, jak psát emaily, které prodávají. Jak získat pozornost člověka a jeho kontakt, aby mu pak vůbec mohli psát.

Nevědí, že pokud získají ty správné kontakty, můžou se jednou provždy přestat honit za zákazníky, protože kvalitní databáze je zabezpečí až do důchodu.

Zajímavý návod, jak na to, jsem právě viděl ve videu 7 tajemství úspěchu na internetu na webu EmailAcademy.

Předtím, než kliknete, ještě něco: Trénink je kvalitní, je zdarma a je složen z více videí, které budou na internetu jen několik málo dní. Aby vám žádné video neuniklo, zadejte na stránce váš email:

7 tajemství úspěchu na internetu se naučíte zde >>

S pozdravem
– Podpis

PS: Zvýšenou pozornost věnujte videu od 9:02, kde je popis všech rozdílů mezi strategickými podnikateli a neúspěšnými hledači příležitostí. Užijte si video zde >>

Video 1: Vzor mailu 4

Návrh předmětu emailu:

  • Český podnikatel a jeho cesta k úspěchu
  • 7 tajemství úspěchu na internetu
  • Proč tato strategie zaujala už 35.000 podnikatelů?
  • Jak dnes úspěšní podnikatelé využívají internet?

Vzor mailu:

Jak by se Vám líbilo, kdyby Vám někdo prozradil své tajemství, které ho za 18 měsíců dostalo z příjmů pár desítek tisíc na pár miliónů ročně?

S jistotou, že to není nové “letadlo”, pyramida, ani další zázračný systém bez práce? Úspěšný český podnikatel shrnul 10 let svých zkušeností a natočil o svém příběhu inspirující video.

Ukazuje v něm 7 tajemství úspěchu na internetu a také čím vším se liší strategičtí a úspěšní podnikatelé od všech těch chronických lovců příležitostí, kteří hledají zázrak.

Jedná se o kvalitní video-trénink. Je zdarma a je složen z více videí, které budou na internetu jen několik málo dní. Aby Vám žádné video neuniklo, zadejte na stránce Váš email:

7 tajemství úspěchu na internetu se naučíte zde >>

S pozdravem
– Podpis

PS: Na názorný příklad toho, jak se liší úspěšní a neúspěšní podnikatelé, se můžete těšit od 9. minuty. Užijte si video zde >>

Video 1: Vzor mailu 5

Specifikum tohoto emailu: Máte zde prostor pro odkaz na článek na Vašem webu. Doporučujeme použít některý z našich vzorových článků, které najdete zde.

Návrh předmětu emailu:

  • Doporučuji: 7 dovedností, které Vám změní život
  • Co dělají jinak?
  • Co pochopili ti, kterým podnikání prosperuje?

Vzor emailu

„Celý život žil v přístavu. Každé ráno šel do práce na místní tržiště a večer zase zpět domů. Den co den procházel kolem luxusních lodí u mola a pozoroval oceán.

Snil o tom, že jednou také vypluje….“

Kdo jsou ti podnikatelé, kteří vlastní své lodě a vyplouvají? Co pochopili a co dělají jinak, že jejich podnikání prosperuje a vydělává peníze?

Právě na to odpovídá úspěšný podnikatel David Kirš, ve svém videotréninku zdarma na téma 7 tajemství úspěchu na internetu.

Shlédněte tento videotrénink ihned zdarma zde >>

nebo si přečtěte více…

Recept pro podnikatele, manažery a obchodníky, jak díky internetu najít svobodu a zjednodušit si život..

Ať Vás tento videotrénink také inspiruje, jako inspiroval mě.

– PODPIS

Video 2: Vzor mailu 1

Návrh předmětu emailu:

  • Kdo je váš zaměstnanec snů? Budete překvapení
  • Máte obchodní zástupce? Možná o tom ani nevíte
  • Automat na zákazníky. Funguje vám?
  • Náš automat na zákazníky. Používáte ho taky?

Vzor emailu:

Zaměstnanci, ať už obchodní zástupci, markeťáci nebo další lovci zákazníků, jsou často “drahá zábava” s nejistým výsledkem.

Co kdyby existoval způsob, jak je nahradit automatem na zákazníky? Jak přitahovat zákazníky bez lidského faktoru.

Nebylo by fajn, kdyby se o nábor klientů staral automat, abyste měli více prostoru pro následnou péči o zákazníky?

A co kdyby i ta šla z velké části zautomatizovat?

To vše jsou otázky, které zodpovídá zajímavé video, ve kterém jsme se dozvěděli, jak použít náš web, aby přitahoval zákazníky ve dne v noci a stal se naším zaměstnancem snů.

Mysleli jsme, že by vás to také mohlo zajímat…

Video je zdarma a můžete ho shlédnout zde >>

PS: Přesně tato strategii dokonce výrazně přispěla vítězství Baracka Obamy v nedávných prezidentských volbách. Ale nebudeme předbíhat, více se dozvíte ve videu

Video 2: Vzor mailu 2

Návrh předmětu emailu:

  • Také jste líní a chcete, aby věci fungovaly samy?
  • Nechce se vám dřít? Najměte si “zaměstnance” snů
  • Jak udělat z vlastní lenosti konkurenční výhodu?
  • Automat na zákazníky. Používáte?

Vzor emailu:

Toto možná bude trochu jiný email, než na který jste od nás zvyklí. Nestává se často, abychom vás učili “jak dělat byznys”, ale dnes jsme na internetu narazili na něco, co si získalo naši pozornost.

Ať už jste podnikatel veterán, začátečník, nebo si s představou vlastního podnikání teprve pohráváte, zbystřete prosím…

Žijeme v úžasné době. Když nechceme umývat nádobí, strčíme ho do myčky. Vymeteno v lednici? Stačí pár kliknutí na internetu a chutné jídlo je na cestě.

Jak to ale udělat, abychom nemuseli pracovat, když se nám zrovna nechce. Aby naše příjmy proudily nezávisle na našem nasazení… zkrátka i když fyzicky nepracujeme.

To jsou otázky, které jsme si už nějakou dobu kladli… a možná nejsme sami. Proto vám dnes píšeme.

Objevili jsme na internetu instruktážní video o tom, jak si z vlastního webu vytvořit zaměstnance snů, který neodpočívá, nezná víkendy, nemarodí a přitahuje klienty ve dne v noci… i když zrovna spíme.

Představa, že máme “v ulicích” profesionálního a neúnavného obchodního zástupce, se nám hodně líbí. A jak jsme se dnes dozvěděli, to vše pro nás může udělat náš vlastní web, chytré využití emailu a dalších strategií.

Pořád nemůžeme uvěřit, že video je zdarma (stačilo se jen zaregistrovat pomocí emailu).

Video zdarma můžete shlédnout zde >>

Kdyby nás tohle učili ve škole, žilo by se nám mnohem lépe. Naštěstí teď máme možnost dohnat zmeškané a vše se doučit.

PS: Také jsme čekali jen další suché teorie… proto nás mile překvapila celá řada příkladů z reálného života i spousta praktických tipů, jak vše uvést do praxe.

PPS: Autor videa na příkladech dokonce ukazuje, že jedna z těchto strategií výrazně přispěla k vítězství Baracka Obamy v nedávných prezidentských volbách. Když je to dost dobré i pro nejmocnějšího muže planety, snad v tom všichni najdeme i kousek pro sebe 🙂 Více ve videu

Užijte si video,
Podpis

Video 2: Vzor mailu 3

Návrh předmětu emailu:

  • 81% lidí koupí až po 5. kontaktu. To jsem měl(a) vědět dřív
  • Proč házím zákazníky do koše?
  • Dnešní ne může být ANO za rok. Házíte klienty do koše?

Vzor emailu:

Nedávno jsem viděl(a) zajímavé výsledky jedné marketingové studie od Sales and Marketing Executives Club.

Zjistili, cituji, že 81% lidí si od vás koupí až po pátém kontaktu, který mezi vámi proběhne. To je z každé stovky návštěvníků 81 lidí, kteří odejdou, pokud s nimi nevytvořím nějaký vztah. To mi přijde dost!

Tak jsem se zamyslel(a) a říkám si: “No jo, ale jak se mám dostat k nějakému pátému kontaktu, když lidé přijdou ke mně na stránky, rozhlédnou se a zase odejdou?”

Jak ty lidi, kteří přišli, přestat házet do pomyslného koše… když už ke mně jednou zavítali? Jak si je udržet pro další komunikaci?

Řekla bych, že jsem na své otázky našla odpověď. Viděl(a) jsem toto instruktážní video od experta, který u nás drží několik rekordů v online prodeji a asi ví, o čem mluví.

Naučil(a) jsem se, že chytře uspořádaný web, obyčejný email a tzv. autorespondery (automatické zprávy) jsou možným řešením, jak náhodné kolemjdoucí přeměnit na loajální klienty.

Tyto moderní nástroje mi podle všeho dají možnost s klienty budovat vztah (více či méně automaticky) a dostat se až ke kýženému pátému kontaktu, po kterém je 81% z nich připraveno koupit. To už bych hodně poznal(a) v peněžence! 🙂

Nemůžu se dočkat, až vše převedu do praxe a chtěl(a) jsem se o to s vámi v rychlosti podělit, protože vím, že spousta z vás má také své webové stránky.

Video si můžete pustit zde (je zdarma, stačilo se jen zaregistrovat)

Mějte se hezky,
Podpis

Video 2: Vzor mailu 4

Návrh předmětu emailu:

  • Zajímavost pro začínající i veterány online marketingu
  • Automat na zákazníky je tady
  • Je Váš web Váš nejlepší prodejce?
  • Prodává Váš web na „autopilota“?

Vzor emailu:

Dobrý den,

v neděli jsem Vám zaslal video od Davida Kirše o rozdílech mezi úspěšnými strategickými podnikateli a věčnými hledači pokladů… Viděli jste ho, že ano?
http://emailacademy.cz/?a_box=%%Aff_ID%% (sem umístěte VÁŠ affiliate link)

Doufám, že ano, protože právě teď David vydal další video.

Je o tom, že podnikatelé začínají zjišťovat, že 90. léta fungování web stránek jsou již dávno za námi.

Většina z nich ale vůbec netuší, co mají na svých webech změnit. Jak dosáhnout zisku z web stránky? Jak ji upravit, aby prodávala? A jak vše zautomatizovat??

Právě tomuto tématu se věnuje David Kirš ve svém již druhém tréninkovém videu na stránkách EmailAcademy.

Žádné obavy – nepotřebujete dalších 57 000 korun na úpravy webu. Vše, co potřebujete vědět, je detailně popsáno ve videu od 5. minuty a 49. vteřiny:
http://emailacademy.cz/?a_box=%%Aff_ID%% (sem umístěte VÁŠ affiliate link)

S pozdravem
—Vaše jméno—

PS: Jak jsem se již zmínil – je potřeba zadat email, abyste se dostali k tréninku. Videa mají ale hodnotu tisíce korun, proto je to velice dobrá „investice“. Videa zůstanou na webu jen pár dní, podívejte se na ně proto nyní:
http://emailacademy.cz/?a_box=%%Aff_ID%% (sem umístěte VÁŠ affiliate link)

PPS: Zde je několik reakcí k 1. videu:
„To, čím je pro věřícího Bible, tím by měla být pro podnikatele emailacademy.cz“ – Dušan Bereš

„Toto video je dalším valounkem zlata. Mám dojem, že tu někde jsou i další. Děkuji za dokonalé (naprosto JEDINEČNÉ zpracování).“ – Libor Sima

„Vynikající, poutavá, autentická a skutečně inspirující prezentace.“ – Marie Hurytová

Celá série k shlédnutí po registraci zde:
http://emailacademy.cz/?a_box=%%Aff_ID%% (sem umístěte VÁŠ affiliate link)

Video 2: Vzor mailu 5

Návrh předmětu emailu:

  • Zajímavost pro začínající i veterány online marketingu
  • Automat na zákazníky je tady
  • Je Váš web Váš nejlepší prodejce?
  • Prodává Váš web na „autopilota“?

Vzor emailu:

Dobrý den,

všichni víme, že dobře napsaný hromadný email může autorovi vydělat stovky korun za každý kontakt, který v databázi má.

Tohle nikoho ale již nezajímá… to již všichni vědí…

Dnes je v trendu automatizace. David Kirš zveřejnil další video, jež názorně ukazuje, jak vypadá automatizace na webu a pak ukazuje také záběry ze zákulisí. Podívejte se na tuhle část tréninku zde:
http://emailacademy.cz/?a_box=%%Aff_ID%% (sem umístěte VÁŠ affiliate link)

Již v předchozím mailu jsem se zmínil, že je třeba zadat email. Je to však minimální investice pro to, aby jste se dostali ke kvalitnímu tréninku. Trénink zůstane online už jen pár dní (vždyť nechceme, aby se o něm dozvěděla Vaše konkurence). Pospěšte si proto na tuhle stránku:
http://emailacademy.cz/?a_box=%%Aff_ID%% (sem umístěte VÁŠ affiliate link)

S pozdravem
—Vaše jméno—

PS: Jste soutěživý typ? Můžete také vyhrát MacBook Air. Instrukce ve videu.

PPS: Video 1 se na Facebooku líbí více jak 1500 lidem… pravděpodobně na tom tréninku něco bude 🙂

Video 2: Vzor mailu 6

Návrh předmětu emailu:

  • Zajímavost pro začínající i veterány online marketingu
  • Automat na zákazníky je tady
  • Je Váš web Váš nejlepší prodejce?
  • Prodává Váš web na „autopilota“?

Vzor emailu:

Dobrý den,

dnes jenom rychlý email, protože David Kirš vytvořil nové video. Je plné informací o automatizaci hledání klientů.

Trénink zdarma je dostupný ještě 5 dní na této adrese:
http://emailacademy.cz/?a_box=%%Aff_ID%% (sem umístěte VÁŠ affiliate link)

Kdo všechno již úspěšně využívá email ve svém podnikání? Příklady najdete ve videu od 15. minuty.

S pozdravem
—Vaše jméno—

Video 3: Vzor mailu 1

Návrh předmětu emailu:

  • Milionový plán pro vaše podnikání
  • Statistiky mluví jasně – zahazujete klienty?
  • Chudé versus bohaté firmy. Kde je rozdíl?
  • Proč tyto firmy bohatnou, zatímco jiné se trápí?

Vzor emailu:

Dnes jen několik rychlých statistik o tom, proč chudé firmy hází až 80% svých zákazníků a potenciálních zisků do koše… a jak tomu předcházet.

“67% zákazníků, kteří vám řekli ne, jsou ochotní nakoupit do roka”
– Gartner Research

“80% kontaktů, které jste považovali za ztracené, by koupilo běhěm dalších dvou let”
– Sirius Decisions

“81% prodejů se uzavírá až po pátém prodeji”
– Sales & Marketing Executives Club

David Kirš právě zveřejnil třetí video, ve kterém ukazuje detailní plán, jak skoncovat s tímto vyhazováním kontaktů a jak i z těch, co teď nekoupili, udělat do roka spokojené zákazníky. Jinými slovy, jak zvýšit své zisky až na pětinásobek!

Ve videu v čase 6:33 názorně vysvětluje rozdíly mezi starým a novým způsobem prodejní komunikace. Jeden vás zedře z kůže, zatímco druhý pracuje za vás. Jaké jsou to rozdíly?

Podívejte se na video >>

Podpis

PS: Máte otázky ohledně email marketingu? Pořád nevíte, jestli je to pro vás? Chcete se zeptat největšího experta u nás? David ve videu zodpovídá nejčastější otázky a některé odpovědi mají cenu zlata. Více ve videu >>

Video 3: Vzor mailu 2

Návrh předmětu emailu:

  • Informace jsou měnou dneška. Máte je?
  • Co dělí chudé od bohatých? Informace! Ale jaké?
  • Máte informace, které dělí chudé firmy od bohatých?

Vzor emailu:

Žijeme v informačním věku a pokud chceme ve svém oboru zazářit, prosperovat a živit se tím, co nás baví, potřebujeme k tomu správné informace o tom…

  • jak v dnešní době přitahovat klienty, abychom se za nimi nemuseli honit
  • jak se stát v očích zákazníků expertem a jedničkou svého oboru
  • jak podnikání co nejvíce automatizovat, aby nám v životě zbýval čas na důležité věci
  • jak chytrou komunikací přitahovat jen ty správné lidi a vyhnout se problémovým zákazníkům
  • jak to všechno proměnit v pravidelné příjmy, se kterými si můžete dopřát spokojený život

To všechno jsou otázky, které zodpovídá nové video od českého experta na email marketing a moderní podnikání.

Nové video s akčním plánem si přehrajte zde >>

Pod praktickým videem je dokonce ke stažení ebook Milionový plán zdarma, který autor popisuje jednotlivé kroky a fáze od samotných počátků až k prvním velkým výsledkům.

Nevím přesně, jak dlouho bude video s ebookem k dispozici, ale podle mých informací jen cca 3 dny (možná i proto, aby nic z toho neprosáklo k vaší konkurenci!).

Využijte toho, získejte náskok před zbytkem světa a naučte se, jak použít moderní nástroje tak, abyste si zjednodušili podnikání i život.

Informace jsou měnou dneška. Kdo je má, ten prosperuje. Kdo nad tím jen mávne rukou, ten zůstane pozadu a ostatní mu utečou. Pak už bude pozdě. Teď je ten správný čas začít, dokud je vlna na vzestupu.

Podívejte se na video zdarma a sami zjistěte, jak můžete informace ze zákulisí firmy s ročními obraty přes 20 milionů použít ve svém vlastním podnikání.

Kdy naposledy s vámi někdo úspěšný otevřeně sdílel postup a plán, jak přesně dosáhl úspěchu? Dal vám snad už někdo návod či mapu, jak to můžete udělat také?

Stává se vám to často? Pokud ne, jděte do akce…

► PŘEHRÁT VIDEO

Podpis

Video 3: Vzor mailu 3

Návrh předmětu emailu:

  • Jak nabírá zákazníky Firma 2.0?
  • [Nové video] Páni, ohlasy jsou úžasné!
  • Poslední video zdarma. Zbývá jen pár dní…

Vzor emailu:

Podnikatelský trénink zdarma, na který jsem vás poslední dny upozorňoval(a), sklízí skvělé ohlasy!

“Skvele video…Idem rozmyslat nad tym ako co to implementovat v mojom zivote.” – Peter Kuročka

“Začínám podnikat, a díky tvým videím Davide, už vím, že jsem vše dělala špatně. Otevřely se mi oči a díky tvým radám se nápady hrnou samy – teď už to jen použít v praxi. Úžasné.” – Zlatka Sagnerová

Jsem rád(a), že můžeme být při tom!

V prvním videu jsme se naučili 7 tajemství úspěšného podnikatele – co odděluje chronické lovce příležitostí od strategických a úspěšných podnikatelů.

Ve druhém videu jsme viděli tyto strategie v akci a naučili jsme se na praktických příkladech, jak ze svého podnikání vytvořit automat na zákazníky.

Ve třetím novém videu dnes uvidíte Milionový plán… návod, jak to celé převézt do praxe ve svém vlastním podnikání. Uvidíte spoustu praktických kroků včetně ebooku zdarma!

Konkrétně v 6. minutě a 33. vteřině uvidíte graficky znázorněné, proč většina chudých firem přichází až o 81% zákazníků a jak se tomu díky emailu vyhnout!

Všechna tři videa budou dostupná zdarma už jen několik málo dní, tak pokud jste některé z nich ještě neviděli, na nic raději nečekejte.

► PŘEHRÁT VIDEA

Podpis

Prodejní video: Vzor mailu 1

Návrh předmětu emailu:

  • Tohle mi vyrazilo dech!
  • Ovoce budu sklízet já
  • Nechápu to…
  • Cože??? Bonusy za 200.000 Kč?!

Vzor emailu:

Dobrý den,

Právě jsem shlédl(a) poslední video z kurzu EmailAcademy a vyrazilo mi to dech! Že se bude kurz prodávat, to jsem věděl(a) od samotného počátku. Taky jsem se hned na začátku rozhodl(a), že do něj vstoupím.

Je mi totiž jasné, že heslo „Nejdřív pomáhej, potom prodávej“ do podnikání patří a že se jej chci naučit aplikovat i ve své firmě, protože už mě nebaví se za zákazníky honit a přemlouvat je. Chci mít v životě čas na důležité věci a nastavit si podnikání na automat.

Počítal(a) jsem tedy s 8mi týdenním online kurzem, ovšem teď jsem shlédl video… a bonusy, které k programu David nabízí, jsou dechberoucí! Těžko bych Vám je popsal lépe, než David ve videu, tak se podívejte sami:

váš affiliate odkaz

Pokud váháte, tak Vám jen prozradím, že ty bonusy dohromady převyšují částku 200 tisíc. Nechápu, jak může kurz této hodnoty prodávat tak levně. Dobře pro nás 🙂

– podpis

PS: Doufám, že moje konkurence na EmailAcademy zatím nenarazila a pokud ano, tak si budu tajně přát, aby patřili k těm, kdo se nezapojí, protože se bojí vykročit z komfortní zóny a aplikovat do svého podnikání nové věci. Ovoce pak sklidím já 🙂

Prodejní video: Vzor mailu 2

Návrh předmětu emailu:

  • Nekupujte EmailAcademy… dokud si nepřečtete tento email
  • EmailAcademy s mým bonusem
  • Proč mám nejlepší bonus k EmailAcademy?
  • Získejte [název Vašeho bonusu] zdarma

Vzor emailu:

Dobrý den,

David Kirš právě teď otevřel vstup do EmailAcademy Premium:

váš affiliate odkaz

Před tím, než ale kliknete na odkaz, přečtěte si prosím tuto zprávu, protože jsou v ní důležité informace o tom, jak Vám chci já osobně zlehčit podnikání na internetu.

[Nyní následuje popis Vašeho bonusu, proč je nejlepší pro Vaše kontakty a jak jim zlehčí život / podnikání…]

Myslím si, že z těchto důvodů je jedinou logickou volbou vstup do EmailAcademy přes můj odkaz. Klikněte na odkaz a vstupte do EmailAcademy Premium:

váš affiliate odkaz

S pozdravem

—Vaše jméno—

PS: David plánuje těm, co se rozhodnou vstoupit do EmailAcademy Premium, nechat náskok před konkurencí minimálně jeden rok a kurz nechat před veřejností uzavřen. Chcete se naučit strategicky využívat email marketing nebo tuto výhodu necháte Vaší konkurenci? Podívejte se na poslední video a pak se rozhodněte:

váš affiliate odkaz

Prodejní video: Vzor mailu 3

Návrh předmětu emailu:

  • 500 Kč za každý kontakt?
  • Nejvýdělečnější způsob komunikace dneška
  • Vaše kontakty jsou váš zlatý důl
  • Odhalení a bonusy za 200.000 Kč

Vzor emailu:

Dobrý den,

internet využívá čím dál tím víc lidí. Stále více lidí se pohybuje na tomto obrovském tržišti dneška.

Jaký je dnes nejlevnější a nejúčinnější způsob komunikace se zákazníkem? Přes email. Pokud víte, jak získat zákazníkův email a jak s ním následně komunikovat, tak máte šanci vydělat řádově stovky korun ročně za každý kontakt ve Vaší databázi.

Jen si to spočítejte. Představte si, že do roka vytvoříte databázi 10.000 kontaktů, jak to učí David Kirš. Krát 500 Kč za kontakt. Kolik vám to vyšlo?

David Kirš předkládá návod jak na to v dnešním posledním videu:

váš affiliate odkaz

Pospěšte si, protože ve videu mimo jiné nabízí bonusy v hodnotě přesahující 200.000 Kč!

váš affiliate odkaz

S pozdravem

—Vaše jméno—

PS: Nejkrásnější na celém systému, o kterém David mluví je to, že pomůžete Vašim kontaktům, svět se zbaví spamu a díky tomu ještě vyděláte zajímavé peníze… Celý návod najdete zde:

váš affiliate odkaz

Prodejní video – Vzor mailu 4

Návrh předmětu emailu:

  • David Kirš se zbláznil! Bonus za 200.000 Kč???
  • Jak tohle mohl udělat?!
  • Čekal(a) jsem hodně, ale tohle je šok
  • Šílenost! Kdo tohle mohl čekat?

Vzor emailu:

Když jsem vám před týdnem poprvé psal o prvním tréninkovém videu zdarma, tak nějak jsem tušil, že ve finále půjde o placený program.

Možná jste byli podobně jako já překvapení kvalitou obsahu, který David Kirš dával minulý týden zdarma. Člověk si pak klade otázku: Když tyhle informace pouští zdarma, co úžasného pak teprve musí být v placené sekci?!“

A musím se přiznat, docela jsem se na to i těšil. Jenže dnes se to všechno změnilo!

Už se netěším… po dnešku přímo šílím 🙂

David Kirš nejen, že dnes otevřel přístup do nového tréninku Email Academy Premium, ale k členství přidal ještě bonusy v celkové hodnotě přes 200.000 Kč!!!

To prostě musíte vidět >>

PS: Mám informaci, že prodej bude omezen na několik málo dní, aby David zvýhodnil své členy před konkurencí a dal jim na celý příští rok, kdy bude Email Academy pro veřejnost uzavřena, obří konkurenční výhodu.

Na nic raději nečekejte a podívejte se na video sami. Já už jsem si členství koupil. A doufám, že moje konkurence žije v bláhové nevědomosti 🙂

– Podpis