Napsání článku má několik plusů. Tím hlavním je, že jej můžete využít do různých kanálů – přečtou si jej příchozí na Váš web, můžete jej použít do e-mailu na Vaše kontakty a zároveň jej publikovat na facebooku.

Zároveň posílíte důvěru Vašich kontaktů v propagovanou službu, protože o ní vyjádříte svůj názor a protože Vás vaše kontakty znají, řeknou si, že když to doporučujete Vy, určitě to bude super 🙂 Pokud chcete udělat maximum, napište článků více a ty postupně zveřejňujte. Kreativitě se meze nekladou!

Vzorové články:

V této sekci najdete vzory článků na Váš web, v průběhu kampaně jich ještě několik doplníme. Zde jsou naše doporučení pro použití článků:

  • Upravte si texty tak, aby korespondovaly s Vašimi webovými stránkami či osobním příběhem.
  • Změnte slovosled či jednotlivá slova v textu, změňte nadpisy... proč? – aktuálně je vás několik set affiliate partnerů, je lepší, když budete mít na svých stránkách článek unikátní, než stejný, jako dalších 30 lidí.
  • Přečtěte si články a na základě nich se inspirujte pro napsání vlastního článku, nemusí být dlouhý, stačí 3-4 odstavce

Vzorový článek 1
Tento článek je určen pro první dny kampaně, kdy bude zveřejněno video s názvem 7 kroků strategického podnikatele. Nicméně odkazovat z něj můžete po celou dobu kampaně, protože video bude samozřejmě celou tu dobu online. Odkazujte na něj z Vašich e-mailů i facebooku.

Vzorový článek 2
Co je to ten email marketing? – Tento článek je vhodný pro partnery, kteří zveřejňují obecné hodnotné informace na svém webu, blogu – například blogy a weby o podnikání, marketingu, SEO, moderní technologie, nové trendy. Je spíše obecný a nevtíravý. Doporučují použít pro posts na facebooku.

Vzorový článek 3
Moje zkušenosti s emailmarketingem – Tento článek je vhodný na jakýkoli web nebo blog v případě, že již máte zkušenosti s email marketingem, s Email Academy 2 nebo jinými programy Davida Kirše. Můžete na něj odkazovat po celou dobu kampaně.

Vzorový článek 4 
Byznys na automat a podnikání z pláže? – Tento článek je vhodný pro partnery, kteří zveřejňují obecné hodnotné informace na svém webu, blogu – například blogy a weby o podnikání, marketingu, SEO, moderní technologie, nové trendy. Je spíše obecný a nevtíravý. Doporučují použít pro posts na facebooku.

Vzorový článek 1

Tento článek je určen pro první dny kampaně, kdy bude zveřejněno video s názvem 7 kroků strategického podnikatele. Nicméně odkazovat z něj můžete po celou dobu kampaně, protože video bude samozřejmě celou tu dobu online. Odkazujte na něj z Vašich e-mailů i facebooku.

Text článku si můžete upravit do vlastních slov!

Svůj unikátní odkaz umisťujte do modře a podtrženě vyznačených textů.

7 dovedností strategického podnikatele

Mnozí z Vás jste podnikatelé, manažeři, obchodníci, ale položili jste si někdy otázku – Jaký typ podnikatele, obchodníka a manažera jste? Existují podnikatelé honící se za každým zákazníkem, vyčerpaní a uhnaní. A pak existují podnikatelé strategičí. Ti používají 7 dovedností, díky kterým je jejich podnikání úspěšné, zákazníci k nim přicházejí sami, doporučují je.

Existuje recept pro podnikatele, manažery a obchodníky, jak díky internetu najít svobodu a zjednodušit si život? Já na něj právě narazil. Shlédl jsem videotrénink jednoho podnikatele a experta ve svém oboru v oblasti e-mail marketingu, pana Davida Kirše na téma Hledač příležitostí vs. Strategický podnikatel.

Tento videotrénink mě velmi inspiroval ve vztahu k vlastnímu podnikání a myslím si, že může být velmi přínosný i pro další podnikatele, manažery a obchodníky, tedy i pro Vás, moje klienty.

Ve videotréninku Zdarma se dozvíte 7 dovedností strategického podnikatele a systém, díky kterému Vaše firma může pořád vydělávat peníze a získávat nové zákazníky, přestože si právě například užíváte dovolené, trávite čas se svou rodinou nebo u svých koníčků.

7 dovedností strategického podnikatele se naučíte zde. Musíte se zaregistrovat, ale nebojte se, pokud se Vám to nebude líbit, jedním kliknutím se zase odhlásíte. O nic nejde. Buď se chopíte příležitosti, nebo ji necháte plavat… a chytne se jí Vaše konkurence. To já radši neriskuju 🙂

Vzorový článek 2

Tento článek je vhodný pro partnery, kteří zveřejňují obecné hodnotné informace na svém webu, blogu – například blogy a weby o podnikání, marketingu, SEO, moderní technologie, nové trendy. Je spíše obecný a nevtíravý.

Doporučují použít pro posts na facebooku.

Svůj unikátní odkaz umisťujte do modře a podtrženě vyznačených textů

Co je to ten email marketing?

Přibližně před rokem a půl se u nás začalo výrazně zvedat povědomí o email marketingu… což byl pojem, který u nás do té doby znalo jen několik zasvěcených podnikatelů a marketérů.

Co si pod tím vlastně představit? Co email marketing je a co není? Většina e-shopů, firem a podnikatelů bohužel stále vnímá email marketing jako způsob, jak své klienty zahrnout virtuálními letáky se akčníim nabídkami.

Možná taky znáte ten pohled na přecpanou poštovní schránku, ze které visí tiskoviny o tloušťce silnější knihy. Samé letáky a propagační hlouposti. Podobně dnes vypadá emailová schránka většiny z nás… chodí nám otravná reklamní sdělení ze všech stran… od firem, které si hrají na email marketing, ale vůbec nepochopily jeho principy.

V kontrastu s tím, jeden z průkopníků email marketingu u nás, známý podnikatel David Kirš, ve svém kurzu EmailAcademy prosazuje zajímavé heslo: “Nejdřív pomáhej, potom prodávej.” Principiálně jde o to, že firma svým kontaktům poskytuje hodnotná sdělení, nové poznatky z oboru a zkrátka předává takové informace, které pro klienty mají určitou přidanou hodnotu.

Tím budují vztah, důvěru a tzv. “status experta” v očích svých klientů. S takovým přístupem jsou zákazníci mnohem připravenější a lačnější od nich nakoupovat A je to logické. Neznámou holku si také nevezmete hned na prvním rande. Musíte se trochu otrkat, než si řeknete své ano. Prodej funguje na velmi podobných principech.

Email marketing ve zkratce:

  • nejdříve potřebujete upoutat na stránkách zajímavým obsahem, které návštěvníky motivuje k tomu, aby na sebe zanechali kontaktní email, na který chtějí dostávat novinky a další informace
  • tento kontakt zpracuje speciální software pro email marketing a zařadí jej do databáze kontaktů, kde se s ním dá dále pracovat
    firma nebo podnikatel generuje pro klienta zajímavý obsah, který mu občas zašle emailem (např. článek, novou studii, instruktážní video… cokoliv hodnotného).
  • Tento proces lze díky technologiím dokonce i chytře zautomatizovat
  • tím se mezi obchodníkem a klientem buduje jakési pouto a když pak obchodník má něco užitečného k prodeji, klient je tomu mnohem více otevřený (viz. heslo: “Nejdřív pomáhej, potom prodávej)

Výsledkem správného email marketingu je, že si firma buduje loajální zákazníky, kteří se těší na další zprávu (email) a rádi pak nakupují. To je oproti klasickým emailovým letákům začínajícím “akční nabídka” velký posun vpřed. Nejedná se totiž o žádnou maličkost. Například firma Jena nábytek a.s. si během jediného roku rozšířila svou databázi z 380 na 16 000 kontaktů… díky použití chytrého email marketingu.

Asi největší expert na email marketing u nás je již zmiňovaný David Kirš, který tyto principy učí již ve třetím ročníku svého oblíbeného kurzu Email Academy Premium, který startuje již za pár dní a je dokonce částečně zdarma.

Vzorový článek 3

Tento článek je vhodný na jakýkoli web nebo blog v případě, že již máte zkušenosti s email marketingem, s Email Academy 2 nebo jinými programy Davida Kirše. Můžete na něj odkazovat po celou dobu kampaně.

Tipy na nadpis:

  • Moje cesta k úspěšnému podnikání
  • Jak jsem objevil email marketing

Tento článek budete muset napsat sami, ale nebojte se, máme pro Vás osnovu. Jednoduše napište jeden odstavec pro každou z následujících otázek:

  1. Jak vypadal váš život či vaše podnikání před tím, než jste začali používat email marketing?
  2. Čím na vás email marketing udělal největší dojem? Co jste se naučili? Jak vám pomohl?
  3. Jak se změnil váš život či vaše podnikání teď po absolvování programu? Co děláte jinak? Co se stalo?
  4. Komu byste Email marketing / EmailAcademy / vzdělávací programy Davida Kirše doporučili? Proč?

Pokud nevíte, jak začít, inspirujte se od ostatních v sekci Podnikatelé v akci na Davidově blogu.

Do článku pak ovšem nedoporučuji používat ty samotné otázky, prostě to napište jako jeden příběh s textovým odkazem na EmailAcademy.

Nakonec to bude vypadat například takto (modře označený text bude Váš odkaz):

Jak jsem objevil email marketing

Dlouhou dobu jsem se na svém webu hnal za co největší návštěvností a pořádně jsem nevěděl, co dělám. Četl jsem nejrůznější články, snažil se všechno implementovat a vznikal mi z toho velký guláš… jak v hlavě, tak i na webu. Celkem logicky nic moc nefungovalo a tak jsem se začal pomalu vzdávat.

Pak mi zkřížil cestu právě email marketing. Slyšel jsem z několika stran, že je to skvělý způsob, jak přilákat klienty, hýčkat si je, budovat vztah a nakonec je nenásilně přivézt až k prodeji. Ten koncept se mi moc zalíbil… hlavně proto, že se tvářil užitečně pro klienty (žádné prodávání horem spodem hned zkraje) a zároveň působil jako funkční model pro mě jako podnikatele.

Rozhodl jsem se to naučit

A tak jsem rok zpátky absolvoval kurz EmailAcademy 2 a úplně jsem převrátil svůj pohled na podnikání. Začal jsem lidem více pomáhat a méně prodávat… což paradoxně vedlo ke zdvojnásobení prodejů. Navíc jsem se naučil, jak celý proces zautomatizovat, takže každý den přichází na stránky noví klienti a pak prochází automatickou emailovou sekvencí, na jejímž konci někteří z nich kupují… a já u toho ani nemusím být.

Email marketing můžu doporučit každému, kdo se zajímá o funkční způsoby, jak zvýšit své prodeje a zisky a zároveň nepůsobit jako slizký prodejte. Já se v kurzu Email Academy naučil mnoho nového, objevil jsem skryté možnosti svého podnikání a osobně se nemůžu dočkat na novou verzi kurzu Email Academy Premium, která probíhá už teď v březnu. Podívejte se na vzdělávací videa zdarma, stojí to za to!

– PODPIS

PS: Pokud patříte k mé konkurenci, radši na ten odkaz vůbec neklikejte! 🙂

Vzorový článek 4

Tento článek je vhodný pro partnery, kteří zveřejňují obecné hodnotné informace na svém webu, blogu – například blogy a weby o podnikání, marketingu, SEO, moderní technologie, nové trendy. Je spíše obecný a nevtíravý.

Doporučují použít pro posts na facebooku.

Svůj unikátní odkaz umisťujte do modře a podtrženě vyznačených textů.

Byznys na automat a podnikání z pláže?

Zdá se, že už i v ČR vzniká nová generace tzv. “plážových podnikatelů”. Pokud jste četli např. knihu Čtyřhodinový pracovní týden od Tima Ferrisse, tak asi víte, o čem mluvím. Pokud ne, tak plážový podnikatel je někdo, komu byznys funguje a prosperuje, i když u něj fyzicky není.

Tyto svobodné podnikatele spojuje mnoho věcí… především automatizace, využití moderních technologií a možnost řízení svého podniku odkudkoliv na světě díky internetu.

Vyrazit na půl roku do Španělska a vést od tam úspěšně firmu, třeba jen pár hodin týdně, aniž by jakkoliv skomírala? To pro mnoho lidí už není jen pohádka. Co se od nich můžeme naučit? Jaké systémy do svého podnikání zavést, abychom se takovému ideálu co nejvíce přiblížili?

Jedním z velkých fenoménů poslední doby je např. email marketing. Umožňuje podnikatelům nastavit automatickou sekvenci emailů, prostřednictvím kterých zásobují klienty kvalitním obsahem z daného oboru. Ti jsou pak mnohem připravenější a ochotnější od vás kupovat. Je to vlastně takový důmyslný systém, jak si hýčkat nové klienty.

Příklad emailové sekvence:

  1. poděkování a přivítání do oboru vašeho podnikání
  2. nějaké zajímavé informace z vašeho oboru
  3. jaké má váš produkt / služba výhody
  4. případová studie č.1 (jak váš produkt / služba někomu pomohla)
  5. případová studie č.2
  6. možnost koupit si váš produkt za zvýhodněnou cenu (jako poděkování, že jsou ve vaší databázi kontaktů)

Nejkrásnější na tom všem? Tohle celé proběhlo zcela automaticky, bez vaší přítomnosti… od přivítání až po prodej… právě díky principům a strategiím moderního email marketingu.

Tímto přístupem se (1) odlišíte od konkurence, která se jim hned a za každou cenu snaží vnutit svůj produkt (2) získáte si důvěru poskytováním skvělého obsahu, který pomáhá a slouží a (3) lidé si od vás rádi koupí, protože jste se v jejich očích stali skutečným expertem svého oboru.

To vše jsou argumenty email marketingu, díky kterým se podnikatelé nemusí 24 hodin denně honit za zákazníky, ale mohou si užívat dovolenou, zatímco jejich web a chytře nastavené aplikace pracují za ně… a to ve dne v noci, tzv. na automat.

Nejvíce překvapující je však fakt, že to není strategie jen pro několik vyvolených šťastlivců. Ani to není žádná velká věda. Díky kurzům, jako je např. Email Academy, je už i v Čechách několik stovek lidí, podnikatelů a firem, které email marketing úspěšně začlenili do svého byznysu a mohou teď věnovat pozornost důležitým věcem (rodině, zábavě, odpočinku) a pracovat jen když opravdu chtějí. Tu těžkou práci za ně dnes odvádí automatika.

Kdybychom chtěli shrnout uvažování plážových podnikatelů do jedné věty, mohlo by to být něco na způsob – udělej svou práci jednou dobře a nech si za ni platit “do konce života”, aniž bys ji musel dělat znova, znova a znova.

Asi největší expert na email marketing u nás je známý podnikatel David Kirš, který tyto principy učí například ve svém novém kurzu Email Academy Premium, který startuje již za pár dní a pro širokou veřejnost je dokonce částečně zdarma.