Na Facebook chodí lidé proto, aby se bavili… aby na chvíli vypli hlavu od práce, aby sdíleli zážitky, emoce, zajímavosti se svými přáteli. To všechno je dobré mít na paměti, než se pustíte do affiliate propagace na facebooku.

Facebook osobní stránka

Pokud používáte facebook soukromě, rozhodně začněte propagovat, až se podíváte na dané video zdarma a budete mít na něj nějaký názor, vzbudí ve Vás emoce, nové myšlenky, nadšení.

Proč?

FB post typu „tohle doporučuju“ a Váš affiliate odkaz – to nevypadá zrovna autenticky. Vašim úkolem je vzbudit důvěru a to i u Vašich přátel.

Takže se zamyslete:

  • Proč se Vám to líbí?
  • Co nového jste zjistili?
  • Jak to může změnit Vaše podnikání?
  • Jak to může změnit Váš život?
  • Proč Vás to nadchlo?
  • Která myšlenka z videa Vás zaujala nejvíce? Popšte ji.
  • Řekli jste si v některém momentu videa „AHA!“..? Kdy to bylo? Udělejte z toho krátký post.
  • Řekli jste si v některém momentu videa „Ano, to je ono!“ ..? Kdy to bylo? Udělejte z toho krátký post.
  • Proč jste se na to video vůbec dívali? (odpověď – protože to chci propagovat není ta, kterou budou Vaši přátelé chtít slyšet 😀 )

Frekvence:

Maximálně 1 post na každé video / webinář / prodej. Nespamujte své kamarády a rodinu. Maximálně 3 – 4 posty v průběhu kampaně!

Facebook Fanpage

Opět propagujte až tehdy, kdy budete mít názor na konkrétní video. V tomto případě budí důvěryhotnost, když je mezi Vašim postem a propagovanou stránkou ještě nějaký mezikrok. Tím mezikrokem může být:

  • článek
  • video
  • obojí dohromady (ideální situace)

Váš úkol?

  • Podívejte se na video
  • Odpovězte si na otázky, které jsou uvedeny u osobního facebooku
  • Napište článek (pokud nemáte spisovatelskou slinu, inspirujte se ve vzorových článcích zde)
  • Do článku umístěte své affiliate odkazy
  • Udělejte post na daný článek

Co když Vaše fanpage tematicky nesouvisí?

  1. V případě, že máte s email marketingem osobní zkušenosti, napište svůj příběh. Udělejte post, ve smyslu „I za NazevSkupiny je reálný člověk. Jsem to já a tady je můj podnikatelský příběh“
  2. V případě, že je nemáte, napište článek, který bude spojovat Vaše téma s tématem podnikání, usnadnění si života, získání více času apod. Již brzy Vám zde dodáme nějaké konkrétní příklady.