Vítej SmartKouči!

Potkáme se zde 16. 7. v 17:00 🙂

  • Roman Kopřiva 16.07.2015 15:33

    Super slova Davide. Dnes jsem se hodně uklidnil. Měl jsem pocit kvůli shonu v mém bližnímu a dovolené, že nestíhám, ale po dnešku vím, že stíhám a zvládnu i víc klientů než mám teď. Zprávu jsem dal na fb. Myslím, že ideální stav je, když tam dáš jednou týdně ten dotaz.

    • Roman Kopřiva 16.07.2015 15:37

      Nemá tam být bližnímu ale biznisu. 😆 to mi tam dal napovídač.

  • Roman Kopřiva 16.07.2015 14:52

    Já jsem on-line, ale na Slovensku v plné hospodě na ipadu, takže dnes budu jen poslouchat. Mají tu výborného točeného grepového radlera.

  • MiRa 16.07.2015 12:37

    Zdravím Davide Kouči,
    Nemohu se dnes účastnit, protože musím jet na stavbu, kde budu dělat soudně znalecký posudek pomocí mikroskopické vizuální analýzy poruch skla. Přesto cítím, že jsem kontroverzně vyvolal spoustu otázek a pocitů. Proto napíši své postřehy a vysvětlení:

    – Moje aktivita je vždy spojena s dotazy lidí. Nikdy jsem na FB nedal nic, na co by se mě neptali, nebo nebylo součástí mé odpovědi. Tento model dělám již 5 let ve svém oboru. Mé odpovědi jednotlivcům sdílím veřejně pro všechny. Vždy se najde někdo, komu se také hodí. Budu je to důvěru a loajálnost ke značce a hlavně obsah, který lidi zajímá. Lidé pak s důvěrou kupují produkty a služby.

    – Ze strany účastníků slýchávám samé pochvaly na mou doplňující aktivitu, a když jim volám, tak s velkou úctou vítají můj kontakt (až mě to překvapilo).

    – Konzultace zatím nechtějí, protože si je šetří na těžší otázky (vnímají mě jako odborníka a nechtějí plýtvat hned na začátku). Vzhledem k tomu, že mám již 42 lidí, tak jsem si udělal rezervační kalendář: http://www.sazovsky.cz/konzultace/ kde se zapisuje historie a jsou omezeny počty konzultací. Obávám se totiž velkého počtu konzultací v krátkém časovém úseku.

    – Na páteční bruslení v Praze se hlásí lidé z celé republiky a chtějí přijet, aby se mohli seznámit a sdílet své pocity s lidmi, kteří jim rozumí. Nejde o konzultace, jako spíš o pocit patřit do skupiny se stejným zájmem.

    – Většina lidí ani nezačala s úkoly a EA jen sledují. Prostě nechtějí dělat tu výzvu, ale chtějí využít konzultací.

    – Začínající podnikatelé mají pocit, že je naučíš podnikat a myslí si, že to co učíš, jim bude stačit. Pokud by šlo jen o info-podnikatele, tak není co řešit, ale jsou mezi nimi lidé, kteří ani netuší co je marketing, business model a proč by si měli dělat cash-flow.

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole.