20-krokový scénář pro prodejní stránky a videa

Vítám vás. Původně jsem neměl v plánu tento trénink sdílet s veřejností, plánoval jsem ho pro použití v našem týmu, ale teď je zde. Stal se nakonec součástí Online Academy Clubu***** a teď je uvolněn také pro ty, kteří si zakoupili knihu Miliónový email a přidali si i tento trénink. Jinde ho získat nelze.

Každopádně děkuju a je skvělé, že jste si ho vyžádali, bude vám dobře sloužit velmi dlouho. Toto video má cenu zlata. Protože umění prodávat je umění jako každé jiné, je třeba se v něm cvičit, trénovat a zlepšovat se v něm. 

Žádný pořádný film není natočen bez scénáře. Stejně jako žádné pořádné prodejní video nebo prodejní stránka se neobejde bez svého scénáře. A ten teď máte k dispozici.

Použijte všech 20 kroků nebo jen pro inspiraci ty, které se vám zrovna hodí. K produktům, na úvodní stránku, na prodejní stránku, na produktová videa, prostě na cokoliv, kde chcete vzbudit zájem.

Pod videem máte ke stažení všechny potřebné dokumenty.

Ať vám skvěle poslouží. A já se budu těšit u dalších kurzů.

Zjednodušte si život (nejen) díky internetu. David Kirš

David Kirš

Lektor a autor tohoto kurzu
David Kirš je podnikatel, lektor, investor a majitel firmy SmartSelling. Je autorem vzdělávacích programů EmailAcademy a Prodej svůj talent. Jeho expertízou je email marketing a prodej online. Napsal knihu Miliónový email. Drží několik rekordů v online prodeji (5.34 mil. Kč za 24h). Je vášnivým propagátorem info marketingu a podnikání na internetu. Svou osvětou v oblasti online komunikace pomohl už tisícům podnikatelů.

Komentáře

  1. Avatar napsal:

    Moc a moc zajimavé, ale celkem náročné to dát do reality.

  2. Gabriela K. napsal:

    Stále aktuálne. Ďakujem, David.

  3. Darina Turanová napsal:

    Oprava: po dvanástej hodine….

  4. Darina Turanová napsal:

    Dobrý večer, Davide,
    sadla som si na chviľu k počítaču a už je dávno po polnoci…
    Sú to zaujímavé postupy, ale bude mi to trochu dlhšie trvať, kým tým všetkým preleziem.

    Zatiaľ ďakujem D:T.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů