Infografika – Nejlepší a nejhorší čas na posílání vašich e-mailů

Máte připravenou marketingovou kampaň,
ale nejste si jisti, kdy ji během dne ideálně odeslat?

Určitě je dobré zamyslet se nad tím, jak asi tráví den váš ideální klient, což může být u každé cílové skupiny jinak. V následující infografice však naleznete obecná zjištění o chování zákazníka během jeho pracovního dne. Než si ale prohlédnete infografiku, přečtěte si pár zajímavých faktů z průzkumu společnosti GetResponse, která zanalyzovala 21 milionů e-mailů odeslaných z účtů svých klientů.

Podívejme se na nejzajímavější výsledky:

  • téměř 24 % e-mailů otevírají lidé do hodiny od odeslání e-mailu. Poté míra otevření klesá – během druhé hodiny od odeslání lidé otevřou necelých 10 % e-mailů
  • většina e-mailů je odesílána mezi 6.hodinou ranní a polednem – té době obdržíme téměř 40 % všech e-mailů
  • nejméně e-mailů je odesláno mezi půlnocí a 6.hodinou ranní
  • lidé mají tendenci otevírat e-maily ráno okolo 8. a 9.hodiny. V tuto dobu jsou ochotni také prokliknout na odkaz
  • v odpoledních hodinách otevírají e-maily nejčastěji okolo 15. a 16.hodiny
  • pokud mají odpoledne kliknout na vložený link, preferují 15. a 20.hodinu

 

nejhorsi-a-nejlepsi-cas-na-emaily1

 

Zdroj infografiky: http://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/24396/11-Excellent-Email-Marketing-Infographics.aspx

Petra Svobodová
je svobodná a šťastná online podnikatelka. Projektová manažerka Mio Webu 2.0, autorka online kurzu Webinar Academy a Milionový Web, konzultantka a školitelka Mio Webu a Platformy Firmy 2.0, expertka na online marketing.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů