Brno, duben 2017

 

S oblibou říkám, že mít databázi email kontaktů je jako vlastnit akcie.
Je to vlastně kapitálová investice.

A investice buď v čase roste nebo klesá. 

Výnos vaší investice, tedy vaší databáze kontaktů, teď buď
A. klesá
B. stagnuje
C. roste

Každopádně ale držíte v ruce kapitál. A velký. (v některých případech obrovský)
Většina podnikatelů a firem, které tento kapitál (databázi) drží, ho až neskutečně podceňují.

Proto jsem teď spustil FB reklamu, na kterou jste klikli a hledám skupinu lidí, kteří by se mnou rádi
prošli strategii, jak aktivovat a znovu-zaujmout databázi kontaktů (klidně i hodně starou).

A pak dál s kontakty komunikovali a posílali newslettery, přitahovali pozornost a prodávali. (tak, aby to bavilo, vás i lidi).

Pokud chcete být součástí a zajímá vás více informací, napište mi email na david@emailacademy.cz  s předmětem: “databáze" a do textu jen "Mám zájem".

A já vám pošlu více informací.

Těším se.
- David Kirš

podpisDK
PS:
Od roku 2009 se specializuju na email marketing a poslal jsem na své databáze přes 1.500 marketingových emailů. Vlastně mě mých +100.000 emailů v databázi už pár let velmi dobře živí. A může i vás. Jen je třeba o naše investice dobře pečovat.