Také si myslíte, že víte
a umíte něco skvělého?
Že máte a prodáváte
něco skvělého?

Ale lidi o tom neví?

Nejste samy. Je nás spousta.
A naštěstí to má řešení, které vám teď ukáže
můj muž David Kirš:

\"Víte co, pro teď úplně zapomeňte na lidi, kterým chcete něco prodat. Dostaneme se k nim později. Teď je potřeba udělat jeden velký šift, posun. Pravděpodobně mě neznáte, ale předtím, než jsem
z nuly vybudoval firmu s obratem 27 miliónu a začal s internetovým marketingem, jsem prošel přesně stejným posunem.

Tenhle posun v myšlení pak změnil celou moji kariéru. Naučil mě ho Eben Pegan, americký spisovatel, a dnes nejstrategičtější podnikatel jakého znám. A vy ho teď máte na dosah.

Představte si, že chcete vydělat milión korun. Tradiční myšlení nám položí otázku, hmm, jak jen získat od lidí milión? Znáte dětský nápad, jak vydělat milión? Když vám dá milion lidí korunu, máte milión! Takhle přirozeně myslíme. My lidé chceme dostávat.

V Africe lovci opic zjistili, že když udělají do stromu díru a do ní dají ořech, přijde k ní opice a do díry strčí ruku. Chytne ořech, ale dlaň
s ořechem už nevytáhne. Ha. V tu chvíli přijde lovec a opici zabije.

Tak moc chce opice ořech dostat, tak moc je naprogramovaná
na chtění, že raději umře, než by pustila ořech. 

Jako lidé jsme stejní. Tak moc chceme jen brát, že si ani nevšimneme, že náš byznys umírá!

Jsme nastaveni na chtění, chceme brát a dostávat. Ale ultimátní úspěch v byznyse je postaven na opačném principu. Na dávání!
A za chvíli vám ukážu, jak tento princip posunul internet do příležitosti dříve nevídané pro běžné firmy.

Otočením principu se stáváte opakem hledače. Už pak nehledáte koruny, klienty, příležitosti. Stáváte se člověkem, který mění pravidla hry. Který dává, místo bere. Stáváte se autoritou, člověkem, který neprosí. Stáváte se člověkem, který je o krok napřed, protože strategicky myslí. Stáváte se strategickým podnikatelem. 

Co když existuje jednoduchý způsob, jak pouhým dáváním změníte myšlení lidí? Ti, kteří si vás dosud ani nevšimli, o vaše inzeráty a web ani nezavadili, ti vás nejen začnou poslouchat, ale začnou od vás věci vyžadovat, začnou od vás kupovat a dávat vám peníze. Zní to šíleně? Je to šílené, je to úžasně šílené, proto to sám dělám, protože to úžasně funguje a bude i vám.

Naučím vás teď techniku, postup, který můžete použít na vašem webu a okamžitě z něho profitovat. Musíte mi ale slíbit, že od teď, pokaždé když se ráno probudíte, si řeknete: \"Dnes dávám.\" Tohle bude vaše nová filosofie. Nebojte, neproděláte na tom kabát, nemluvím teď jen o penězích, i když i na ně dojde. Ukážu vám později celou online strategii, která mi teď vydělává 2,6 mil. korun měsíčně.

Předtím než vám popíšu konkrétní techniku pro web, naučím vás ještě jeden trik. Jak se dostat do hlav lidí. Žádný strach, v dobrém, do myšlení o tom, co lidé skutečně chtějí, protože jakmile to zjistíte, začnou na vás stát fronty. Stanete se pro ně magnetem, kterému nelze odolat. Budete pro ně mít něco, co potřebují a hlavně chtějí.

Hurá na to. A protože v byznyse rád tvořím ne zákazníky, ale obchodní přátele a partnerství, než se s vámi podělím dále o tuto magickou techniku, rád bych věděl něco o vás.

Vyplňte mi tento formulář, ať se lépe poznáme a můžeme spolu komunikovat dál. Pokud vás idea dávání zaujala, to, co pro vás ještě mám, si skutečně zamilujete.\"

Těším se uvnitř.

David Kirš
david@emailacademy.cz

PS: a mimochodem, skutečně opusťte staré myšlení, myslete
a podnikejte jinak! Je zde NOVÉ 10X MYŠLENÍ, jak získat tak mnoho návštěvníků, kontaktů a zákazníků, kolik zvládnete.
(I když nemáte rádi prodávání, i když nejste technický guru a i když se vám v minulosti třeba nevedlo.)